martinenrianne.reismee.nl

Amsterdam

Amsterdam bij de Terracotta legers

Reacties

Reacties

Lobke

En ik nog denken dat Renate weer fanatiek heeft lopen photoshoppen/powerpointen, maar nee hoor. Net als in de film Le fabuleux destin d'Amélie Poulain heeft de muts met jullie mee gereist.
Erg leuk.
Zij deed overigens met een tuinkabouter, maar begrijp dat deze iets te veel ruimte in beslag neemt.
Helemaal als je denkt aan al die starbucks mokken die jullie voor mij moesten meenemen :-)
Geintje natuurlijk

Dikke kus! En selamat jalan!

Rene

super!
Have fun!

:)

Renate

Lieve R&M!

Ik ben erg verrast dat jullie uit de berg 'nutteloze-wereldreis-cadeaus' die jullie voor vertrek kregen toch deze zeer nuttige muts hebben meegenomen...! Het is helemaal een 'item' geworden! (zoals ik al had gedacht natuurlijk :-)

Nou, nog heel even he.... dan is het alweer voorbij.
Ik ben blij dat jullie terugkomen maar kan me voorstellen dat jullie gemengde gevoelens hebben.

Wij zullen ons best doen voor een warm onthaal zodat jullie je snel weer thuisvoelen in eigen land!

Alvast een probleemloze terugreis gewenst en nog veel plezier de komende dagen!

Veel liefs, R.

XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!